duminică, 26 februarie 2012

Cum a fost acest weekend !

Hmm ca si orice weekend :) ,vineri aa da nam facut mai nimic de cat sa joc WoW , la fel si sambata ,numa sambata am mers si la sala, am facut picorute, dupa care am venit acasa si mam pus la calculator si iara am jucat WoW iar seara m-am uitat la un film animat "Death Note" pfaaa prea bazat filmu, numa in seara aia am vazut filmu animat anime ..., hmm duminica mam trezit greu nu stiu dece,(cred ca dece am stat tarziu pana sa se termine filmu de sambata seara :) ) ma simnteam ciudat dupa care am luat micu dejun, m-am uitat la tv, era ceva emisiune de 2 lei ... care deja ma facea sa ma simnt ciudat ... dupa care m-am pus la pc, am vorbit pe skype cu 2 prieteni :)) trebuie sai i mentionez, este vorba de Toxyc si Paul :)), dupa care am facut ceva chestie in WoW( nu are rost sa va povestesc ca oricum nu intelegti :) daca vreti cu totusi sa aflati ce am facut o sa va arat aici un mic tutorial cam despre ce este vorba video aici , asa dupa toate astea seara am inceput sa caut pe youtube la death note behind the scenes, dupa care m-am pus sa dorm.... cam atat :) ! PS: stiu ca am greseli deci numi pasa! Have fun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu