miercuri, 23 iunie 2010

Practica !!!

De cand am inceput practica ne-am apucat de curatenia laboratorului.Fiecare elev a avut cate o sarcina importanta.Sarcina mea a fost de fotograf, faceam poze la diferite activitati ale colegilor mei.Colegii mei au avut si ei cate o sarcina diferita : stergerea prafului, monitoarelor, unitatilor, cabluri parchet si aspirat .Alti au avut sarcina de servant care i ajuta pe fieacare la anumite treburi .Pentru uni elevi aceasta activitate unu obositoare pentru alti nu ,fiecare cum sunt! Curatenia laboratorului a durat 2 zile.In timpul curateniei am putut asculta ori ce fel de muzica sa ne relaxam Fiecare elev a avut dreptul sa puna o melodie pe YouTube in functie de ordinea alfabetica.In a doua zi am mutat mesele si scaunele de asemenea si calculatoarele pentru a putea face curat si sa stergem preful.Am fost impartiti, fiecare avea cate un rol.Acum laboratorul arata curat si impecabil :D totul e la normal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu